חתונת שישי בצהריים – 6 דברים שחשוב לדעת | מהסגנון המוזיקלי, מיקום, לבוש ומחיר

חתונת שישי בצהריים הפך להיות פופולרי יותר עם השנים ויש בזה הרבה קסם. לחתונות שישי בצהריים יש מספר יתרונות שאנחנו נדבר עליהם במאמר הזה כמו הקונספט, סגנון המוזיקה, מה לובשים, למה רוב המקומות לא עושים חתונה בשישי בערב ומה צריך לקחת בחשבון מבחינת המחיר כסוגרים ספקים.

דיג׳יי לחתונה בשישי בצהריים

אווירת הצהריים זאת אווירה שונה ומיוחדת, לכן מאוד חשוב לבחור את הדיג׳יי הנכון שידע איך לזרום עם האווירת הצהריים המגניבה. צריך לבחור דיג׳יי שיש לו ניסיון באירועים מהסוג הזה כי לעומת הערב כשיש יותר זמן לרחבת הריקודים והרבה יותר הפסקות בין המנות, בצהריים הכל הרבה יותר מצומצם מבחינת לוח הזמנים – האורחים מגיעים מוקדם יותר, האוכל יוצא מהר יותר וזמני רחבת הריקודים מצומצמים יותר.

ברגע שהדיג׳יי יודע איך לנהל את הזמנים נכון, מגיע עם ציוד מקצועי כולל ציוד גיבוי, תואם את הציפיות המוזיקליות שלכם ויש עליו חוות דעת מחתונת שישי? – תסגרו איתו/ה!

(חוות דעת מחתונת שישי בצהריים)

איזה סגנון מוזיקלי צריך להתנגן בחתונת צהריים?

זאת החתונה שלכם, לכן אתם תגדירו איזה סגנון מוזיקלי אתם מעדיפים. אבל קחו בחשבון שדיג׳יי מנוסה תמיד ידע לשלב את כל הסגנונות המוזיקליים בזמן כזה קצר. הרי המטרה הגדולה בכל חתונה זה שכל מי שנוכח ירקוד ויהנה. דיג׳יי שיש לו ניסיון עם מגוון רחב של קהלים, ידע ליצור את הרגש המוזיקלי בכל רגע נתון.
רוב הקהל שיהיה בחתונה יהיה קהל צעיר ואנרגטי, הדיג׳יי הנכון ידע לעשות את השילובים הנכונים ולשמור על האנרגיות ברחבת הריקודים אבל גם ידע להתחשב בקהל המבוגר יותר.
החלק שכל זוג כן צריך להיות מעורב בו זה החלק של המוזיקה לקבלת פנים, כניסה לחופה, שבירת כוס ושיר הסלואו. כל השאר יהיה מוכן לכם על מגש כסף ברגע שתעשו את הבחירה הנכונה.

חתונת צהריים בוילה עם בריכה או באולם / גן אירועים

הכל תלוי בכמה פרמטרים: סוג האנשים שמגיעים לאירוע, כמות האורחים שהוזמנו לחתונה, גילאי האורחים ומה יהיה מצב מזג האוויר בתקופת החתונה.

לפני שמחליטים חשוב מאוד לקחת בחשבון את הנקודות שרשמנו לכם. אם אתם החלטתם לעשות אירוע משפחתי ומצומצם אז באמת יכול להיות שאירוע בוילה (עם או בלי בריכה) תתאים לכם יותר, העלויות של חתונות ביום שישי בצהריים בוילה זולות משמעותית מאשר לסגור אולם אירועים. מצד שני, אם כמות האורחים שלכם גדולה עדיף יהיה לסגור אולם כדי שלכולם יהיה נוח ולא ירגישו צפיפות במהלך האירוע. צריך גם לקחת בחשבון את האורחים המבוגרים שהוזמנו לאירוע, אם אתם תחליטו לעשות את חתונת שישי בצהריים בשיא הקיץ ללא מזגן – הסבים והסבתות יכולים ממש לסבול. מצד שני אם אתם מחפשים מקום עם בריכה לא תוכלו לסגור מקום כזה בתקופת החורף כשיש גשמים – אלא אם כן המקום מחומם ומקורה.

אולמות אירועים לחתונה בשישי בערב?

כל אולמות האירועים בארץ כשרים, לכן האולמות אינם פועלים לאחר כניסת השבת. שעות הפעילות של האולמות הם בדרך כלל משעות הבוקר ועד כ-שעה לפני כניסת שבת.

אם בכל זאת אתם רוצים לעשות את החתונה ביום שישי בערב תצטרכו למצוא וילה או לופט שנמצא רחוק משכונת מגורים כדי שתוכלו להנות מרחבת ריקודים ללא הפרעות חיצוניות למיניהם. קחו בחשבון שחתונות שמתקיימות בערב יום שישי, לא מתקבלות ברבנות ואפילו בלתי אפשרי להזמין רב שיעשה את טקס החופה.

מה לובשים לחתונת שישי צהריים?

בחתונות שישי אין קוד לבוש שמחייב לבוא בדרך כזו או אחרת. אבל רוב האורחים שמגיעים מעדיפים לבוא בלבוש קליל ופראשי יותר מאשר באירועי ערב. הנשים בדרך כלל יעדיפו להגיע בשמלה קצרה עם צבעים מעניינים שיתאימו לאווירת השמש. עדיין מומלץ להגיע עם עקבים ולא בסנדלים או כפכפף שטוח, תוכלי גם לשדרג את הלוק שלך עם איזה כובע ומשקפי שמש.
לגבר אפשר להגיע בלבוש משוחרר ונוח יותר. להגיע מפואר מידי לאירוע צהריים לא יתאים לאווירה אבל תנסה גם לא להגיע בלבוש רשלני. אפשר ללבוש איזה מכנס ג׳ינס קצר בשילוב חולצה מכופתרת שמתאימה למכנסיים או לנעליים.

החתן והכלה הם הכוכבים של האירוע, הכלה עדיין צריכה ללבוש שמלת כלה אבל בהחלט לא מחייב להגיע בשמלה ארוכה. אפשר ללבוש שמלה לבנה שנראת קלילה ומרעננת. החתן יכול ללבוש מכנס אלגנט קצר בשילוב של חולצה מכופתרת, אבל כדי לתת את הלוק הנכון רצוי גם להוסיף איזה פפיון או אפוד שישמור על הלוק האופנתי של החתן.

מחירים של חתונה בשישי בצהריים

חתונות בימי שישי הם חתונות קצרות הרבה יותר מאירועי הערב, לכן גם המחיר צריך להיות בהתאם. כשאתם מעוניינים לסגור אולם לחתונת שישי רצוי לעשות סקר שוק על האולמות וקודם כל להבין מה מחיר המנה לאירוע ערב ורק לאחר מכן לשאול כמה תעלה המנה לאירוע צהריים. בדרך כלל המחיר צריך להיות זול יותר ביחסית למחירי הערב לכם שימו לב שאתם מקבלים את המחיר המתאים עבורכם.

המחיר לדיג׳יי צריך להיות גם בהתאם לכמות שעות העבודה שלו, אבל מכיוון שמדובר בכמה מפגשים עם הדיג׳יי כמו תיאום מוזיקלי ועריכות מיוחדות לכניסות וריקודים אל תצפו ל 50% הנחה מצד הדיג׳יי אבל כן קחו בחשבון שהמחיר צריך להיות זול יותר מהמחיר של אירוע ערב. ואגב אותו הדבר חל גם על הצלמים לחתונה.

הדבר היחידי שהמחיר שלו יהיה זהה למחירי הערב זה האלכוהול שתצטרכו להזמין מראש. למחירי האלכוהול אין תעריף יום או ערב ותצטרכו לשלם מחיר שלם עבורו.

אז החלטתם להתחתן? בואו לשמוע על החבילות מוזיקה והטרקציות שלנו ונדאג שיהיו לכם אנרגיות מטורפות ברחבה שאף אורח לא ישכח…

מי אנחנו?

אנחנו בסווינג דיג׳ייז מומחים בדבר אחד בלבד – מוסיקה לאירועים.
בזכות התשוקה שלנו למקצוע וההתרגשות מכל אירוע מחדש הצוות שלנו מביא איתו אנרגיות שיא, את הציוד המקצועי ביותר ופלייליסט מוקפד ומותאם אישית שלא ישאיר אף אורח בכיסא (גם את המבוגרים שבהם 😉) והכי חשוב – ראש שקט והנאה מקסימלית לכם, ביום הגדול שלכם.

כתבו עלינו ב...

בואו נדבר
על האירוע שלכם

השאירו פרטים
עוד קצת טיפים...

תודה על הפניה!
נחזור אליכם בהקדם

ועד אז, מוזמנים להכיר אותנו יותר: