מפיקי אירועים – כל מה שצריך לדעת

מפיקי אירועים הם בעצם הקודקוד המרכזי שמחבר את כל הגורמים באירוע ומנהל אותם.

חתונה, בר\בת מצווה, אירוע עסקי או כל חגיגה שתדמיינו, 

מפיק טוב ומנוסה ידע לקלוע לטעם שלכם ולמסגרת התקציבית שהצבתם.

מפיקי אירועים אחראים על כל תכנון האירוע מתחילתו עד סופו, ולשם כך דרוש ניהול נכון של כל מרכיבי האירוע, תכנון השטח והלו"ז, תיאומי ספקים בהתאם לנדרש, ועוד. 

מפיק.ת חתונות:

מפיק.ת חתונות הם בעלי מקצוע שעוזרים לחתן ולכלה לארגן את החתונה שלהם, על הצד המקצועי והנכון ביותר עבורם. המפיק דואג לחבר ולסגור את כל המרכיבים של החתונה, כגון לוקיישן, קייטרינג, בר, עיצוב, הגברה ותאורה, חשמל, צוותים, לוגיסטיקה, ועוד.

המפיק מחויב כמובן להיות נוכח בכל השלבים לאורך תקופת ההפקה, לפקח על ההקמות ולנהל את יום האירוע עצמו.

ניהול יום האירוע מתבצע קודם כל בדגש על כך שכל הפרמטרים שהוגדרו מול כל הספקים בחתונה – יבוצע כראוי.

טליה ירום, מפיקת חתונות מובילה בתחומה, מרצה בכירה באקדמיות להפקות אירועים ומפיקה בפועל של גלויות אירוויזיון 2019 בישראל, משתפת כי האיכות וההצלחה של החתונה – תלויה אך ורק בבחירה נכונה של מפיק אירועים מומחה ומקצועי המחזיק בניסיון מוכר, וכי נתונים אלה הם שמשיגים עבור הזוגות את הביטחון, השקט הנפשי, והחיסכון בזמן ובכסף.

"את תחום האירועים לא לומדים תוך שנה או שנתיים… מפיק אמיתי חייב להרוויח ביושר ניסיון מצטבר מהשטח, היכרות מעמיקה עם הספקים השונים, וידע מקצועי נרחב על מנת לתכנן, לנהל ולהתמודד כראוי עם כל הנדרש לאורך תקופת ההפקה של החתונה", טליה מפרטת, "הזוגות מפקידים בידינו את היום החשוב ביותר שלהם. היום הזה שנקרא חתונה. זו אחריות גדולה מאד, ועלינו לכבד בהתאם הן את המעמד, והן את המקצוע הזה שנקרא הפקה."

מכיוון שמדובר באירועים עם מאות מוזמנים, המפיק חייב לקחת בחשבון גם את כל הקשור לביטחון ובטיחות באירוע. כגון חשמל, חיווטים, קונסטרוקציות, עיגונים, תיחום, חירום ועוד. ישנם כללים וחוקים מאד ברורים הנוגעים בנושאים אלה, ועל המפיק מוטלת האחריות המלאה לטפל ולנהל זאת באופן המקצועי ביותר.

צילום – מאיה אמדו

מפיק אירועים מחיר:

מפיקי אירועים תמיד יחפשו את הדרכים הטובות והבטוחות כדי להפוך את האירוע שלכם למוצלח ביותר, ע"י תכנון קפדני מוקדם, ביצוע תחקיר, והתאמת ספקים מנוסים.

להלן הגורמים העיקריים המשפיעים על תמחור החתונה:

כמות משתתפים, מיקום, עונה בשנה, יום בשבוע, רמת הקייטרינג והבר, קונספט ועיצוב.

עלות המפיק משתנה בהתאם לניסיונו המקצועי בענף האירועים ובהתאם לסדר גודל האירוע עצמו.

למה כדאי לקחת מפיק אירועים? 

מפיק.ת אירועים בעלי ניסיון של שנים – צוברים היכרות מקצועית ומוכחת עם הספקים שלהם, כך שהם גם יודעים על מי ניתן לסמוך ומהי רמת האמינות והשירותיות של כל אחד בנפרד. אם זה הקייטרינג, המעצבת, התאורה, בעל האולם, די ג׳יי, הצלמים וכל שאר הספקים הדרושים להפקת אירוע. עצם הקשרים שהם יצרו בעבודתם יחד – מאפשר למפיק לקבל מחירים טובים הרבה יותר על סמך העבודות הקבועות, והזוג רק מרוויח מכך. הזוג מקבל הצעה אטרקטיבית יותר, ועל הדרך גם מרוויח את השקט שיש על מי לסמוך.

מבחינת מחיר אין ספק שמשתלם לקחת מפיק/ת אירועים, חוסכים כסף או מוסיפים עוד אלמנטים לאירוע, מורידים דאגות וכאב ראש מבחינת הארגונים וההכנות מסביב, מודעים בכל שלב על ההתקדמות והסגירות, ומקבלים פתרונות פרקטיים להתמודדויות הצצות לאורך תקופת ההפקה.

זו הסיבה שאנו ממליצים לקחת מפיק אירועים מקצועי ומנוסה.

המאמר נכתב בשיתוף עם טליה ירום, מפיקה מובילה בישראל – אנו מזמינים אתכם להיכנס לאתר של טליה ולהתרשם מעבודתה. 

בואו לגלות כמה עולה חתונה ב 2022 ואיזה הוצאות כדאי שתכירו

מי אנחנו?

אנחנו בסווינג דיג׳ייז מומחים בדבר אחד בלבד – מוסיקה לאירועים.
בזכות התשוקה שלנו למקצוע וההתרגשות מכל אירוע מחדש הצוות שלנו מביא איתו אנרגיות שיא, את הציוד המקצועי ביותר ופלייליסט מוקפד ומותאם אישית שלא ישאיר אף אורח בכיסא (גם את המבוגרים שבהם 😉) והכי חשוב – ראש שקט והנאה מקסימלית לכם, ביום הגדול שלכם.

כתבו עלינו ב...

בואו נדבר
על האירוע שלכם

השאירו פרטים
עוד קצת טיפים...

תודה על הפניה!
נחזור אליכם בהקדם

ועד אז, מוזמנים להכיר אותנו יותר: