נופש חברה – דיג׳יי והפקה מוזיקלית בחו״ל

אנחנו תמיד חושבים על חופשות כעל זמן להירגע ולהתחדש, אבל יש להן גם מספר יתרונות לחברות שרוצות לעשות נופש חברה בין אם זה בארץ או בחו״ל.
חופשות יכולות להגביר את מורל העובדים, הפרודקטיביות והיצירתיות. הם יכולים גם להוביל להגברת שביעות רצון העובדים ולשיפור תרבות החברה. למעסיקים חשוב לעודד את עובדיהם לצאת לחופשות על ידי הצעת ימי חופשה ואף לערוך מידי שנה נופשים בארץ או בחו״ל.

בשנים האחרונות אנחנו שמים לב שיותר חברות ישראליות בוחרות לארגן נופשי חברה בחו״ל. תהליך של הפקת נופש חברה בחו״ל דורש ארגון והפקה נכונה כדי שבסופו של דבר כל עובדי החברה יהיו שבעי רצון. על מנת להפיק נופש חברה איכותי דרוש ידע וניסיון כדי להבטיח הנאה ואפקטיביות ברמה הגבוהה ביותר. בגלל זה, הרבה חברות מעדיפות לפנות לגורם מקצועי ומנוסה שמומחה בתחום הנופש של חברות בארץ ובחו״ל.

למי יכול להתאים נופש חברה?

נופש חברה יכול להתאים לעובדים בצוותים גדולים וגם לצוותים קטנים ומצומצמים. חברות שרוצות לתת צ׳ופר לעובדים כדי להביע הערכה ולאפשר להם לנוח מהעבודה היום יומית שלהם.
אז אם אתם חברה ישראלית שהחזון והאופי שלה היא לתת לעובדיה מקום עבודה מפנק ומשמר – נופש חברה בחו״ל זו בחירה מעולה.

נופש חברה בחו״לאירוע חברה בחו״ל | יוון – סנטוריני

נופש חברה בחו״ל? או בארץ?

כל תהליך הפקת הנופש הוא תהליך חשוב. אתם כחברה צריכים להחליט מי יהיה הצוות שיהיה אחראי על הלוחות הזמנים, מה יהיה אורך הנופש? לוז יומי? וכמובן תקציבים.
אז כדי להבין מה יכול להיות הכי מתאים לכם כחברה צריך להכיר את ההבדלים בין נופש בארץ ובחו״ל:

נופש חברה בארץ

אם אתם חברה שהמרכז שלה נמצא בישראל יש לכם אפשרויות לחלק את מספר ימי הנופש לכמה פעמים בשנה או לעשות אירוע שנתי גדול שכולל בתוכו לינה לכלל העבודים במלון בארץ – כמובן שהכל תלוי במסגרת התקציב השנתי.

בדרך כלל כשמחליטים לעשות נופש חברה בארץ המקומות המקובלים לעשות בהם את הנופש הם בדרום הארץ, בסביבת ים המלח, סטייל בטן גב, קוקטיילים בבריכה ודיג׳יי שמרים את האוירה או בצפון הארץ עם נופים עוצרי נשימה, אטרקציות, טיולי ג׳יפים, מסלולים ועוד.

כמו שידוע לכולם, גם נופש משפחתי בארץ יכול להיות יקר יותר מאשר טיול בחו״ל, וזה חל גם לחברות שמחפשות לעשות נופש חברה לעובדיהם. אז לפני שמחליטים איפה סוגרים נופש חברה רצוי גם לעשות בדיקה מעמיקה לנופש חד שנתי שיכול להיות מחוץ לארץ כי יש סיכוי גבוהה שנופש בחו״ל יעלה לכם פחות מנופש חברה בישראל.

נופש חברה בחו״ל

אז כמו שכבר אמרנו, ארגון נופש במדינה זרה יכול להיות זול יותר מארגון נופש בישראל, אבל כמובן שצריך לקחת בחשבון שהארגון יכול להיות מסובך יותר מכיוון שרוב האטרקציות יהיו מספקים מקומיים וקשה יהיה למצוא את אותם הספקים.

היעדים החמים ביותר לנופש חברה בחו״ל הם מגוונים ובמיוחד היעדים שהמרחק טיסה שלהם הוא קצר, שיש בהן אוכל טוב, אטרקציות מגניבות ומקומות בילוי מושלמים. הלוקשיינים כוללים בעיקר את יוון וקפריסין השמשיות שמתאימות גם למסיבות עובדים עם שמש, בריכה, אלכוהול ודיג׳יי.

מסיבת עובדים בחו״ל עם דיג׳יי ישראלי

הרבה חברות ישראליות שעושות נופשי חברה בחו״ל מעדיפות לקחת דיג׳יי ישראלי מכיוון שהדיג׳יי הישראלי תמיד ידע איך לשלב נכון את השירים הישראליים והלועזים לעומת דיג׳יי מקומי שאין לו מושג בשירים ישראלים ויהיה לו מאוד קשה להרקיד את עובדי החברה. למסיבת הנופש בחו״ל תמיד אפשר לשלב גם כלים אינסטרומנטליים כמו סקסופון וכלים נוספים שיצרו אווירת קרנבל אמיתי בשלב המסיבה.

אנחנו תמיד ממליצים לקחת דיג׳יי מישראל במידה ואתם מתכננים מסיבה לעובדי החברה אבל צריך לקחת בחשבון כשמזמינים דיג׳יי צריך לכלול בתקציב את כרטיס הטיסה והמלון ותשלום על האירוע לדיג׳יי ולנגנים הנוספים במידה ויש.

אנחנו בסווינג דיג׳ייז (Swing DJs) מומחים בהפקות מוזיקליות לאירועי חברה ומסיבות בחו״ל – מזומנים ליצור קשר

סווינג דיג׳ייזצילום: לב סלוצקי | Swing DJs

סדר פעולות שצריך ליישם כשמתחילים לארגן נופש חברה

מעולה אז החלטתם להתחיל לארגן אירוע חברה בחו״ל. לפניכם סדר פעולות שאתם צריכים לעשות כדי לגרום לזה לקרות:

  1.  לסגור תקציב מקסימלי לנופש המתוכנן – בלי תקציב ידוע מראש יהיה מאוד קשה להתחיל לארגן את האירוע, מצד שני לאחר שיש לכם את כל ההצעות מחיר מכל הספקים, מלונות וטיסות תוכלו להגיש את הצעת המחיר הסופית להנהלת החברה ולחכות להחלטה.
  2. להגדיר יעד לנופש חברה – הגדרת היעד היא בהתאם לתקציב שאותו קבעתם בחברה, כמה שהיעד יהיה יותר קרוב לישראל ככה מחירי הטיסה יהיה נמוכים יותר. לדוגמא, זמני הטיסה לקפריסין ויוון הם קצרים ולכן מחירי הטיסה יהיו בהתאם.
  3.  לקבל הצעות מחיר על דיג׳יי – לפני שאנחנו מתחילים לקבל הצעות מחיר עבור הטיסה, חשוב לקבל הצעת מחיר מהדיג׳יי ולכלול אותו בתקציב הטיסה והמלון – קחו בחשבון שלרוב הדיג׳יי לא יצטרך להישאר בכל תקופת הנופש שלכם וככה המחיר עבור המלון יהיה בדרך כלל עבור לינה ללילה בודד בלבד.
  4. לקבל הצעות מחיר על טיסה – כשמדובר על הרבה כרטיסי טיסה שצריך להזמין, חברות התעופה נותנות דילים מיוחדים לחברות שרוצות להטיס את עובדיהם לחול. תתחילו לאסוף הצעות מחיר כדי שתוכלו להשוות בין הדילים שמציעים לכם. למשל, חברת ישראייר מציעה דילים לחברות שרוצות להטיס את עובדיהם לנופש.
  5. לסגור מלון ואירוח – תתחילו לקבל הצעות מחיר עבור חבילות אירוח מבתי מלון ביעד ששם אתם מתכננים לעשות את האירוע חברה.
  6. לסגור אטרקציות וספקים – השלב המאתגר בכל הארגון של הנופש חברה הוא מציאת הספקים איכותיים. את האטרקציות והספקים אתם גם תוכלו להתייעץ עם מקום האירוח, לרוב יש ספקים קבועים שעובדים עם הבתי האירוח והמלון.

אנחנו תמיד ממליצים לסגור מפיק.ה שיעזרו בכל מה שקשור להפקת הנופש חברה בחו״ל.

לסיכום

הפקת אירוע חברה בחו״ל לפעמים יכולה לעלות ביוקר לחברה ולעובדיה אם לא סוגרים ספקים איכותיים. מאוד חשוב להוציא את המקסימום שאפשר במסגרת התקציב כדי שהכל יהיה מושלם והעובדים יהיו שבעי רצון. אנחנו בסווינג דיג׳ייז עובדים עם מפיקים מקצועיים שיש להם ניסיון בארגון אירועי חברה בחו״ל, מוזמנים למלא פרטים בטופס למטה כדי שנוכל לתת לכם ייעוץ מקצועי.

מי אנחנו?

אנחנו בסווינג דיג׳ייז מומחים בדבר אחד בלבד – מוסיקה לאירועים.
בזכות התשוקה שלנו למקצוע וההתרגשות מכל אירוע מחדש הצוות שלנו מביא איתו אנרגיות שיא, את הציוד המקצועי ביותר ופלייליסט מוקפד ומותאם אישית שלא ישאיר אף אורח בכיסא (גם את המבוגרים שבהם 😉) והכי חשוב – ראש שקט והנאה מקסימלית לכם, ביום הגדול שלכם.

כתבו עלינו ב...

בואו נדבר
על האירוע שלכם

השאירו פרטים
עוד קצת טיפים...

תודה על הפניה!
נחזור אליכם בהקדם

ועד אז, מוזמנים להכיר אותנו יותר: