איך להיערך לפגישת תיאום מוזיקלי עם הדיג׳יי לחתונה

השלב הכי כיף ומעניין בארגון חתונה זה השלב שבוא אתם הזוג מגיעים לפגישה נוספת אצל הדיג׳יי שלכם לחתונה ואתם סוגרים את כל הפן המוזיקלי של האירוע, החל מקבלת הפנים ועד הריקודים. אבל לפני שמגיעים לפגישה מהסוג הזה חשוב להגיע עליה מוכן. לפניכם כמה נקודות חשובות של מה זה תיאום מוסיקלי ואיך צריך להיערך אליו.

מה זה תיאום מוסיקלי?

בכל חתונה תיהיה מוזיקה, זה חובה, רוב המוזיקה תיהיה מושמעת ברחבת הריקודים כאשר כל האורחים רוקדים וחוגגים ביחד עם הזוג הטרי. לכל חתונה יש קהל שונה, קונספט שונה ואווירה שונה. חשוב מאוד שהדיג׳יי שאותו בחרתם יהיה מסונכרן איתכם על כל הסגנון המוסיקלי שלכם ושל האורחים שהולכים להיות באירוע. בפגישת התיאום אתם תסגרו עם הדיג׳יי את המוסיקה לקבלת הפנים, שירים לכניסה לחופה, שירים לשבירת כוס, שירים לסלואו וכמובן שירים לרחבת הריקודים. לכל אלו צריך להיערך בהתאם לפני פגישת התיאום המוזיקלי שנרחיב בהמשך. בדרך כלל התיאום המוזיקלי יהיה כמה שבועות לפני האירוע, מהסיבה הפשוטה שעד אז שירים חדשים יכולים לצאת לאור שאולי תרצו אותם באחד השלבים באירוע שלכם.

איך להיערך לתיאום מוזיקלי?

לפני שמגיעים לפגישת התיאום המוזיקלי צריך להכין כמה דברים. דבר ראשון צריך להבין איזה קהל עומד להגיע לאירוע שלכם, האם רוב הקהל יהיה צעיר, מבוגר או מעורב? זה דגש חשוב בשביל הדיג׳יי כדי להכין אותו לתת לו כיוון לטעם המוזיקלי של האירוע.

מוזיקה לקבלת פנים

בדרך כלל לא צריכה להיות פה חשיבה מעמיקה, מדובר על מוזיקת רקע שקטה שתתנגן כאשר האורחים שלכם נכנסים לאולם/גן האירועים. אתם יכולים בבחירתכם לתת כיוון מועדף עליכם בין אם אתם רוצים קאברים שקטנים, מוסיקה מודרנית כגון דיפ האוס או קלאסיקות של פעם. רוב הפעמים בדיג׳יי יודע לעשות את הבחירה הנכונה כשהוא נמצא במקום ורואה את סגנון האורחים שמגיעים אליכם לאירוע.

מוזיקה לטקס החופה

לפני שקובעים מה יהיו השירים בכנסה לחופה רצוי לעצור שניה ולחשוב איך אתם רוצים להיכנס לחופה. האם אתם רוצים להיכנס כל אחד לבד? החתן נכנכס ראשון ליווי ההורים ולאחר מכן נכנסת הכלה? או האם אתם רוצים להיכנס ביחד ישר לתוך החופה. כשתבינו איך אתם רוצים לעשות את הכניסה יהיה לכם יותר קל לבחור את השיר הכניסה שלכם, בדרך כלל כשנכנסים לחוד מושמעים שני שירים, אחד לחתן ואחד לכלה, ואם נכנסים יחד אז לרוב זה יהיה שיר אחד בלבד. אם אין לכם מושג באיזה שיר לבחור אל דאגה! בשביל זה נעשה התיאום המוזיקלי עם הדיג׳יי והוא ידאג לתת לכם כיוונים ותגיעו להחלטה.

מוזיקה לשבירת הכוס

״אם אשכחך ירושלים…״ ממש מסוף המשפט החתן שובר את הכוס ומיד תתחיל מוזיקה כדי להרים את האוירה שמסמלת את התחלת החגיגה. בתיאום המוזיקלי אתם תסגרו יחד עם הדיג׳יי את שיר שבירת הכוס. לדיג׳יי יהיה מגוון רחב של רעיונות שהוא יציע עבורכם. בדרך כלל אין טעם להשקיע מחשבה מעמיקה בבחירת השיר פשוט חשוב שהוא יהיה שמח.

מוזיקה לריקוד הסלואו

ההמלצה שלנו לבחירת ריקוד הסלואו צריכה להיעשות על ידי הזוג, שיר הסלואו הוא משהו אישי בין בני הזוג וזה צריך להיסגר ביניכם. כמובן שאם אין לכם רעיונות לשיר אז תמיד תוכלו להיעזר בדיג׳יי שאיתו אתם נפגשים לתיאום.

מוזיקה לרחבת הריקודים

השלב הכי כיף בתיאום המוזיקלי הוא השלב שבו מתמקדים על רחבת הריקודים, יש כמה דגשים מאוד חשובים שצריך לציין בפני הדיג׳יי פגישה:

– סוג הקהל שיהיה באירוע: הרוב צעירים, מבוגרים, מעורבב

– האם צריך מוזיקת עדות באירוע (בעיקר כדי לכבד את ההורים והמשפחה)

סגנון מוזיקה מועדף:
איזה סגנון מועדף עליכם? הרבה ספרדית ברחבה, בלי/עם טראנס לקראת סוף האירוע, טכנו, מזרחית, דאנס וכו׳.

חשוב לציין: מה שנקבע בתיאום המוזיקלי יכול גם להתשתנות, לכן חשוב לעדכן את הדיג׳יי בכל שינוי שאתם רוצים לבצע!

מי אנחנו?

אנחנו בסווינג דיג׳ייז מומחים בדבר אחד בלבד – מוסיקה לאירועים.
בזכות התשוקה שלנו למקצוע וההתרגשות מכל אירוע מחדש הצוות שלנו מביא איתו אנרגיות שיא, את הציוד המקצועי ביותר ופלייליסט מוקפד ומותאם אישית שלא ישאיר אף אורח בכיסא (גם את המבוגרים שבהם 😉) והכי חשוב – ראש שקט והנאה מקסימלית לכם, ביום הגדול שלכם.

כתבו עלינו ב...

בואו נדבר
על האירוע שלכם

השאירו פרטים
עוד קצת טיפים...

תודה על הפניה!
נחזור אליכם בהקדם

ועד אז, מוזמנים להכיר אותנו יותר: