הכנות לחתונה: 9 טיפים שיעזרו לכם לעשות סדר בבאלגן

שלב ההכנה לחתונה עלולה להיות מלחיצה, גוזלת זמן ואנרגיה רבה. לפעמים קשה למצוא את הזמן וסיים את כל המשימות שצריך לעשות בזמן לכן במאמר זה אנחנו נביא לכם כמה טיפים מועילים כיצד להתכונן ליום הגדול ולעשות את ההכנה המושלמת.

תהליך התכנון צריך להתחיל כחצי שנה לפני האירוע, אחרי שכבר סגרתם אולם או גן אירועים, צלמים לחתונה ואת הדיג׳יי לחתונה. בזמן הזה, תצטרכו להחליט על כמה פרטים חשובים שיקחו חלק חשוב בחתונה שלכם.

רשימת אורחים התחלתית:

קודם כל מה שעליכם לעשות זה להתחיל לסדר את רשימת האורחים שלכם ביחד עם המשפחות – לחשוב את מי אתם מזמינים, מי לדעתם כן יגיע ומי יכול להיות שלא יוכל להגיע.

שמלת כלה וחליפת חתן:

החלק הקשה ביותר זה השלב שבו הכלה צריכה לבחור עם איזו שמלה היא תיכנס מתחת לחופה ואם איזו שמלה היא פותחת את החלק של הריקודים. שלא תטעו, לא חובה לבחור 2 שמלות כלה ובסופו של דבר זה לפי בחירתכם. בחירת חליפת החתן נחשב יחסית החלק הפשוט.

עיצוב האירוע:

תפגשו עם המעצב/ת של האולם, תחליטו איך אתם רוצים שהאולם יהיה מעוצב ביום האירוע. בדרך כלל נהוג להתמקד על העיצובים בשולחנות והתוספות שאפשר להוסיף בטקס החופה.

לסגור רב לטקס החופה:

חשוב מאוד לסגור רב שאתם מרגישים מחוברים אליו. זה יכול להיות רב קליל וזורם שלא ימשוך יותר מידי זמן בטקס (בעיקר חשוב בימים חמים או בימי גשם) או רב מזמר שירים לכם ולאורחים שלכם את המצב רוח.

עיצוב והדפסת הזמנות לחתונה:

היום יש מגוון רחב של פלטפורמות ועסקים שיעזרו לכם לעצב את ההזמנה שלכם לחתונה. נהוג לחלק הזמנות לאורחים כשלושה חודשים לפני האירוע.

להגיע לטעימות:

החלק הכיף בארגון חתונה זה השלב שאתם מגיעים עם המשפחה והחברים הקרובים לאירוע טעימות באולם. כל מה שאליכם לעשות בשלב הזה זה לאכול ולבחור את המנות שאתם רוצים שיגישו לאורחים שלכם ביום החתונה.

תיאום מוסיקלי עם הדיג׳יי:

החלק הכיף והמעניין הוא הפגישה הנוספת עם הדיג׳יי – בדרך כלל כחודש לפני החתונה. בשלב הזה אתם תעברו על כל החלק המוסיקלי של האירוע ותצטרכו לסגור את השירי כניסה לחופה, שיר לשבירת כוס, שיר סלואו ולתת לו כיוון מוסיקלי מבחינת סוג הקהל שהולך להיות לכם באירוע.

אישורי הגעה וסידורי הושבה:

נהוג לקחת חברה לאישורי הגעה וסידורי הושבה בשביל השקט הנפשי שלכם. בזכות השירותים אללו תוכלו לקבל מספיק מידע על כמות האורחים שהולכת להגיע לאירוע שלכם וככה תוכלו לעמוד בהתחייבות שלכם מול האולם. סידורי ההושבה יעשו סדר באירוע עצמו ככה שכל אורח שמגיע לאירוע יוכל להיות בטוח שיהיה לו מקום לשבת בו.

סגירת רשימת האורחים:

אחרי שכבר סגרתם הכל, הגיע הזמן לתת למנהל האולם את מספר האורחים המשואר שהולכים להגיע. תמיד תזכרו להוריד 10% מכמות האנשים שגם אישרו לכם.

מאחלים לכם המון הצלחה והכי חשוב, תהנו כמה שאתם יכולים ביום החתונה! מזל טוב!

מי אנחנו?

אנחנו בסווינג דיג׳ייז מומחים בדבר אחד בלבד – מוסיקה לאירועים.
בזכות התשוקה שלנו למקצוע וההתרגשות מכל אירוע מחדש הצוות שלנו מביא איתו אנרגיות שיא, את הציוד המקצועי ביותר ופלייליסט מוקפד ומותאם אישית שלא ישאיר אף אורח בכיסא (גם את המבוגרים שבהם 😉) והכי חשוב – ראש שקט והנאה מקסימלית לכם, ביום הגדול שלכם.

כתבו עלינו ב...

בואו נדבר
על האירוע שלכם

השאירו פרטים
עוד קצת טיפים...

תודה על הפניה!
נחזור אליכם בהקדם

ועד אז, מוזמנים להכיר אותנו יותר: