ריקודים. האם לסמוך על הדיג׳יי או לתת לו כיוונים מוסיקליים?

לתקליטן, או בשמו המקצועי DJ, יש אחריות מלאה על האנרגיה המוזיקלית באירוע, בואו ניקח דוגמא את קבלת הפנים, תקליטן צריך לדעת לשמור על אוירה נעימה עם שירים שמפתיעים ומעלים חיוך גם כאשר הווליום חלש. כנל תפקידו של התקיטן זה לשמור על קצב אחיד ברחבת הריקודים ובמידת הצורך (ואפילו רצוי) לעלות את הקצב והאנרגיה בלי שישימו לב בהפתעות וסימפולים שונים ועוד המון אלמנטים קטנים שמשפיעים בגדול על אוירת האירוע מהקבלת פנים, לאוכל, לריקודים ולסיום האירוע.

התקליטן הוא משרת את לקוחותיו נאמנה ותמיד צריך לדגול במשפט ״הלקוח תמיד צודק״, אבל זה בטח יהיה עד גבול מסויים ותכף נסביר למהה..
מטרת התקליטן היא לבדר את הקהל במוזיקה טובה שתגרום להם לרקוד ולהנות, איש מקצוע שהוא תקליטן הוא ככל הנראה גם יודע מה הוא עושה. ישנן מקרים שבהם בעלי השמחות דורשים לנגן במהלך האירוע שירים/סגנונות מוסיקליים ספציפיים, אף אחד לא אומר שזה לא בסדר, להפך! זאת זכותכם המלאה לדרוש את הסגנון שירים שאתם רוצים (או לא רוצים) לשמוע, אבל מצד שני זה יכול להיות שירים שבכלל לא מתאימים לאירוע בגלל הקהל שנמצא באירוע. לדוגמא- זוג שמתחתן ומבקש לא לנגן בחתונה היפ הופ או מזרחית או כל ז׳אנר אחר שהם לא אוהבים ובאירוע עצמו, הדי ג׳י ירגיש שלקהל ברחבה חסרה המוסיקה בסגנון כזה או אחר ויש ביקוש מצד הקהל באנרגיה שהם מקרינים, דיג׳יי טוב ״לפחות״ ינסה להזרים את הקהל עם הסגנונון שביקשתם להוציא מהפלייליסט, וכמובן שהוא יתן רק נגיעות כדי להרגיש את האווירה שברחבה ולגרום לכולם לקפץ.

אפשר לסמוך על ה DJ תמיד?
התשובה העקרונית היא כן, כמובן כשמדובר בתקליטן בעל וותק מספיק רחב בתחום האירועים. כמובן שבעלי השמחות חייבים ואף מומלץ תמיד שבשלב התיאום המוסיקלי תגידו לו את כל מה שאתם רוצים להגיד – איזה סגנונות מוסיקליים אתם מעדיפים, מה הגילאים של הקהל שהולך להיות בחתונה ואיזו עדות יהיו, אם המקבץ מידע הזה, התקליטן כבר ידע מה צריך לעשות 🙂

הקהל המבוגר יותר ביקש שיהיו גם שירים שמתאימים להם, זה תקין לבקש דבר כזה?
כמובן! כמו שכבר נאמר פה, המטרה העיקרית של התקליטן זה לבדר את הקהל, התקליטן ידע בדיוק מתי אפשר יהיה לשלב שירים ישנים ביחד עם חדשים על מנת לגרום לכולם להנות. בסופו של דבר מדובר פה על אירוע של כולם, ותקליטן טוב ידע לגעת גם בקהל הצעיר ועד לקהל המבוגר יותר.

מי אנחנו?

אנחנו בסווינג דיג׳ייז מומחים בדבר אחד בלבד – מוסיקה לאירועים.
בזכות התשוקה שלנו למקצוע וההתרגשות מכל אירוע מחדש הצוות שלנו מביא איתו אנרגיות שיא, את הציוד המקצועי ביותר ופלייליסט מוקפד ומותאם אישית שלא ישאיר אף אורח בכיסא (גם את המבוגרים שבהם 😉) והכי חשוב – ראש שקט והנאה מקסימלית לכם, ביום הגדול שלכם.

כתבו עלינו ב...

בואו נדבר
על האירוע שלכם

השאירו פרטים
עוד קצת טיפים...

תודה על הפניה!
נחזור אליכם בהקדם

ועד אז, מוזמנים להכיר אותנו יותר: