מחירי דיג׳יי לחתונה לשנת 2024

מחירי הדיג׳יי לחתונה יכולים להשתנות בהתאם למיקום וסוג האירוע. לדוגמא, אם האירוע שלכם מתקיים באזור הצפון כאשר הדיג׳יי וכל צוות ההפקה מגיע מאזור מרוחק אז צריך לקחת בחשבון את זמן ועלות הנסיעה למקום האירוע. 
בכתבה זו אנחנו נסביר לכם על סוגי הדיג׳ייז ואיך המחירים משתנים בהתאם לשירות שהם מספקים, רמת הניסיון של התקליטן וכמובן מיקומם הגיאוגרפי.

כמה עולה דיג׳יי לחתונה?

מחירי הדיג׳יי לחתונה יכולים לנוע בטווח התחלתי של 4,000 ש״ח ועד 10,000 ש״ח.

כולנו יודעים שחתונה יכולה להיות יקרה מאוד. העלות הממוצעת של חתונה בישראל היא בערך 175 אלף ש״ח. בשל סיבה זו זוגות רבים רוצים לצמצם הוצאות מיותרות ולחפש אלטרנטיבות טובות יותר. אחת האפשרויות היא ללכת עם דיג׳יי שעובד עם נגנים ב Live On DJ במקום להקה.
ידוע לנו שהמרכיב המרכזי בקבלת ההחלטה שלכם היא העלות של הדיג׳יי. כמו אצל שאר הספקים, גם לדיג׳יי יש הבדלי מחירים.

איך בוחרים דיג׳יי לחתונה

לפני שנדבר על מחיר דיג׳יי לחתונה חשוב להבין שבחירת הדיג׳יי היא אחת ההחלטות החשובות ביותר בכל הנוגע ליום הגדול שלכם!
הדיג׳יי יקבע את מצב הרוח לכל הלילה ולכן חשוב שתמצאו מישהו שיהיה לכם נוח לעבוד איתו והוא יוכל ליישם כל בקשה ולעצב את סגנון האירוע בשבילכם. חשוב למצוא מישהו מקצועי, מנוסה ושכיף לעבוד איתו.

הבחירה הנכונה של הדיג׳יי יכולה לשנות את יום החתונה שלכם, לטוב ולרע. אז רגע לפני שמתחילים לחפש צריך לשאול את השאלות הבאות:

  1. איזה סוג מוזיקה אתם רוצים שיתנגן בחתונה שלכם?
  2. האם אתם רוצים שיהיה שילוב של שירים ישנים וחדשים?
  3. האם באירוע רוב הקהל יהיה בוגר שלא מכיר את שירי המיינסטרים הפופולריים? (לדוגמא קהל שאוהב מוזיקה בעיקר משנות ה 80)
  4. האם הדיג׳יי מגיע לבד? או מגיע עם צוות?
  5. איזה ציוד יש לדיג׳יי? והאם יש ציוד גיבוי לטקס החופה ולריקודים?
  6. האם במהלך האירוע אתה מקבל בקשות שירים מהאורחים? רצוי שהדיג׳יי יסרב לבקשות מהאורחים כי הוא כבר לא יצמד לסגנון המוזיקלי שאתם ביקשתם ממנו

לאחר שצמצמתם את האפשרויות שלכם חשוב לעשות קצת מחקר על אותם הדיג׳ייז. זה כולל בדיקת אתר האינטרנט שלהם, דפי המדיה החברתית ועבודות קודמות כדי לקבל תחושת ביטחון עוד לפני שיוצרים איתם קשר.
כדאי גם להיפגש איתם באופן אישי כדי להבין את האישיות שלהם, כיצד הם עובדים באירועים ואיזה מוזיקה יש להם בארגז הכלים.

מחירי הדיג׳יי לחתונה יכולים להיקבע על ידי כמה פרמטרים:

פרמטרים לא תלוי הדיג׳יי:

  • סוג האירוע – המחיר יכול להשתנות בהתאם לסוג האירוע (חתונה קטנה או גדולה)
  • זמני האירוע – האם האירוע יהיה אירוע עד לשעות הסטנדרטיות או עד לפנות הבוקר.
  • עונת חורף או עונת הקיץ – לעונה יש תפקיד מרכזי במחירי הדיג׳יי לחתונה, אפשר לומר שאצל רוב הדיג׳ייז מחירים החורף זולים יותר ממחירי הקיץ. עונת הקיץ נחשבת בין חודשי יולי עד ספטמבר. מחירי הדיג׳יי בעונת החורף יכולות להיות בין 4,000 ל- 7,000 ₪ לעומת מחירי הקיץ שנעים בין 4,500 ל 10,000 ₪.
  • מיקום האירוע – מיקום אולם האירועים הוא פרמטר שיכול לשנות קליל את מחיר הדיג׳יי שהזמנתם. אם אולם האירועים רחוק מהמיקום הגיאוגרפי של הדיג׳יי למחיר יתוסף עלות הנסיעה והדלק.
  • הגברה נוספת – רוב האולמות בארץ כוללים הגברה לחופה ולרחבת הריקודים, אם ישנו מקרים שבהם דרושה הגברה נוספת (לדוגמא: אפטר פארטי בבריכה של האולם בחוץ) אז המחיר יהיה בהתאם.
  • תוספות מיוחדות – זוגות רבים רוצים יותר מדיג׳יי בודד והם מחליטים לחזק את המוזיקה עם כלים חיים כמו סקסופינסטית וכנרית או לקחת בנוסף חבילת אטרקציות כדי להנות ממחיר אטרקטיבי יותר.

פרמטרים התלויים בדיג׳יי:

  • הניסיון והוותק של הדיג׳יי בתחום החתונות – דיג׳יי חסר ניסיון ידרוש מחיר נמוך כדי להתחיל בתחום אבל קחו בחשבון שזה ישפיע על רמת האירוע.
  • הציוד של הדיג׳יי – לציוד של הדיג׳יי יש תפקיד חשוב! האם משתמש בציוד חדיש, האם יש מיקרופונים אלחוטיים וציוד גיבוי במידת הצורך.
  • זמינות הדיג׳יי לאירוע – ככל שהדיג׳יי תפוס יותר, כך גם המוניטין שלו – במקרה הזה תצטרכו לשלם מחיר גבוהה ביחס לאחרים.
  • דיג׳יי בודד או צוות – אם הדיג׳יי מגיע עם צוות (למשל דאבל דיג׳ייז על העמדה) המחיר יהיה בהתאם לכמות הצוות ובכך גם איכות האירוע. לדיג׳יי בצוות הרבה יותר קל להתמודד עם מצבים שונים כגון: בקשות מיוחדות של הזוג באמצע אירוע, תפעול החופה והאטרקציות. 

 

כמה עולה דיג׳יי לחתונה
(דאבל דיג׳יי לחתונה – סווינג דיג׳ייז)

דיג׳יי לחתונה שלכם?

כדי מאוד להשקיע הרבה מחשבה לפני שסוגרים דיג׳יי לחתונה שלכם. אנחנו מזמינים אותכם להגיע עלינו לאולפנים לפגשית ייעוץ בחינם וללא כל התחייבות, נוכל להכיר אחד את השני ונעבור על פרטי האירוע והמחיר המדוייק שתצטרכו לשלם לשירותי המוזיקה לאירוע שלהם.

מי אנחנו?

אנחנו בסווינג דיג׳ייז מומחים בדבר אחד בלבד – מוסיקה לאירועים.
בזכות התשוקה שלנו למקצוע וההתרגשות מכל אירוע מחדש הצוות שלנו מביא איתו אנרגיות שיא, את הציוד המקצועי ביותר ופלייליסט מוקפד ומותאם אישית שלא ישאיר אף אורח בכיסא (גם את המבוגרים שבהם 😉) והכי חשוב – ראש שקט והנאה מקסימלית לכם, ביום הגדול שלכם.

כתבו עלינו ב...

בואו נדבר
על האירוע שלכם

השאירו פרטים
עוד קצת טיפים...

תודה על הפניה!
נחזור אליכם בהקדם

ועד אז, מוזמנים להכיר אותנו יותר: