דגשים חשובים לפני שחותמים חוזה עם ספק לחתונה

חשוב לשים לב לפני שחותמים חוזה עם ספק חתונה, יש הרבה דברים שצריך לקחת בחשבון. החוזה יכלול את תנאי ההסכם בין שני הצדדים, הכולל פרטים כגון מה קורה כאשר נדרשים ביטולים. במאמר הבא נעסקות בדגשים החשובים שצריך לוודא לפני שסוגרים חוזה עם ספק לחתונה.

דגשים כלליים לחוזה:

לפני שחותמים על חוזה עם ספק חשוב לשים לב לדברים הבאים:

– החוזה צריך להיות כתוב היטב ותמציתי.
– החוזה צריך להיות כתוב בשפה פשוטה וקל להבנה.
– יש לציין בבירור מה נותן השירות יספק במחיר המוסכם.
– בחוזה יש לציין כל בקשות נוספות או ייחודיות שאינן כלולות בחוזה.
– שימו לב לסעיף הביטול ומה התנאים שלו.

הספקים של שירותי ומוצרי חתונה נעים מעסקים קטנים מאוד ועד לתאגידים גדולים, לכן, חשוב להבין את סוגי הספקים השונים ומה הם מציעים לכם

כאשר מחפשים ספקים, חשוב להיות מודעים לכך שיש כאלו שלא יחתימו אותכם בחוזה ויסגרו איתכם את החבילה בעל פה, ויש כאלו שיציעו לכם חוזה. ישנם מקרים שתקבלו חוזה שלא משקף את השירות או המוצר שביקשתם במפורש. דרך טובה להימנע מכך היא לקרוא את האותיות הקטנות על כל חוזה לפני החתימה עליו.

בימינו ישנם ספקים רבים וקל מאוד להתמקח על מחירים כי כל ספק יכול להביא מחיר זול או יקר יותר. לפני שמקבלים החלטה איזה ספק אתם תרצו לקחת חשוב לשאול מספר שאלות:
– האם לספק יש אישור לעסוק במה שהוא עוסק? לדוגמא: תעודת כשרות לקייטרינג, רישיון הפעלת זיקוקים וכו׳
– האם יש להם ביטוח?
– כמה שנות ניסיון יש לספק הזה בתחום? רצוי תמיד לעבור על חוות דעת של ספקים (חוות דעת אפשר לקחת לדוגמא מאתר כמו מיט4מיט)
– האם יש תשלום נוסף על שעות נוספות?

חשוב לשים לב היטב לפני שחותמים חוזה עם ספק כלשהו כי זה יכול להיות קשה למצוא מישהו שעושה כל מה שאתם רוצים שהוא יעשה ואולי בסופו של דבר תוציאו הרבה כסף על משהו שלא מושלם עבורכם.

דגשים לחוזה עם אולם אירועים:

בשלב החתימה עם אולם האירועים חשוב להגיע להסכמה על שולחנות הרזרבה. אליכם לוודא שהרזרבות המשוריינות יחוייבו לפי אורח ולא לפי כמות שולחנות. אנחנו עדים למקרים רבים שבהם אולם אירועים יכול לחייב את הזוג בשולחן רזרבה שלם כאשר ישבו באותו שולחן רק שניים או שלושה אורחים.

הדבר הנוסף שצריך לשים לב לפני שחותמים על החוזה של האולם הוא כמות האוכל שיהיה קבלת הפנים ועל השולחנות באולם. שימו לב לכמות המנות והמאכלים שאתם סוגרים עם האולם ותמיד תשאלו מתי התאריך הקרוב לטעימות.

תנאי ביטול של אולם האירועים:

חשוב לשים לב לתנאי הביטול, במיוחד כשמדובר בתקופת הקורונה. כמו שאתם זוכרים, בתקופת הקורונה זוגות רבים נאלצו לבטל את חתונתם עקב המגפה שפרצה ואולמות רבים סירבו להחזיר מקדמות. חשוב מאוד לשים לב לתנאי הביטול של האולם, ואם הם לא מסכימים להחזיר מקדמה אז לפחות שימו לב שהם נותנים לכם אפשרות לבחור תאריך חילופי למתי שאתם רוצים.

דגשים לחוזה עם הצלם לחתונה:

לפני שניגשים לחוזה של הצלם חשוב מאוד לשים לב שכל פרטי החבילה, כמות הצלמים שיהיו בערב האירוע יהיו רשומים בחוזה לפני חתימתו.

בנוסף לזה, וודאו שבחוזה שלכם מצויין שהצלם משתמש במספיק כרטיסי זיכרון, הוא מביא איתו ציוד גיבוי, במידה והצלם לא יכול להגיע במקרים חריגים אז הוא יצטרף לארגן מחליף מקצועי.

תנאי ביטול של הצלם לחתונה:

צלמים בשונה מאולמות אירועים משריינים עבורכם תאריך, תעברו בקפידה על תנאי ביטול של הצלם ותגיעו איתו להסכמות ושהדברים ביניכם מקובלים.

דגשים לחוזה עם הדיג׳יי לחתונה:

לדיג׳יי יש תפקיד חשוב ומרכזי באירוע שלכם, ולפני שאתם סוגרים איתו חוזה חשוב מאוד לשים לב לנקודות הבאות שצריכות להיות כלולות בחוזה:
– החוזה כולל תאריך אירוע, מקום אירוע ושעת הגעה של הדיג׳יי לאולם
– החוזה כולל בהערות את הפרטים הנוספים שהדיג׳יי מביא איתו כמו: ציוד גיבוי, אנשי צוות, אטרקציות וכו׳
– האם בחוזה נכלל תשלום שעות נוספות
– לחוזה יהיה מצורף נספח של התיאום המוזיקלי שלכם איתו (בדרך כלל יהיה מצורף כמה חודשים לאחר חתימה על החוזה)
– האם יש לדיג׳יי מחליף מקצועי במידה ומתרחש אסון
– האם ניתנה מקדמה לדיג׳יי ומה הסכום שניתן

תנאי ביטול של הדיג׳יי לחתונה:

ישנם מקרים שהזוג נאלץ לבטל את חתונתם בעקבות מקרים כאלה ואחרים. לא שונה מהצלם לחתונה, הדיג׳יי גם משריין עבורכם את התאריך. לכן, חשוב לעבור איתו על תנאי הביטול ולהגיע להסכמות ולחתום על החוזה לאחר שהדברים ביניכם מקובלים.

מי אנחנו?

אנחנו בסווינג דיג׳ייז מומחים בדבר אחד בלבד – מוסיקה לאירועים.
בזכות התשוקה שלנו למקצוע וההתרגשות מכל אירוע מחדש הצוות שלנו מביא איתו אנרגיות שיא, את הציוד המקצועי ביותר ופלייליסט מוקפד ומותאם אישית שלא ישאיר אף אורח בכיסא (גם את המבוגרים שבהם 😉) והכי חשוב – ראש שקט והנאה מקסימלית לכם, ביום הגדול שלכם.

כתבו עלינו ב...

בואו נדבר
על האירוע שלכם

השאירו פרטים
עוד קצת טיפים...

תודה על הפניה!
נחזור אליכם בהקדם

ועד אז, מוזמנים להכיר אותנו יותר: